8.3.13

på plats

Äntligen hemma efter två hyfsat lärorika dagar i Stockholm. Nu kommer jag inte resa iväg någonting förrän i slutet av april, och det känns ohyggligt skönt med tanke på hur mycket farandes och slängandes det blivit.
Jag är just nu pank på pengar men oerhört rik på motivation och inspiration till diverse saker, träning bl.a. Det blir en hektisk men rolig helg då jag i morgon ska titta på en lägenhet jag och mamma tackat ja till, ska på Ledin Showtime med bästa Anna och söndag = jobb + ett biobesök med Gustav. Inte nog med det skickas även en sommarjobbsansökan in och kommer hålla alla tummar och tår för att jag får det.

Motiverad till att fortsätta leva en hälsosam livsstil och ännu mer motiverad till att nå mina mål. Idag mår jag bra och tror på mig själv. Och nedan följer ett tips till er:


Inga kommentarer: