7.3.13

04:25

Här har vi någon som är uppe långt före tuppen, för andra gången inom en vecka tar jag 06:00-planet till Stockholm, men denna gång för "viktigare" uppgifter, med min gamla vän Izze. Ska väl på något sätt representera Luleås engagemangsguider, det blir en hel del workshops och föreläsningar bl.a. 

Jag körde ett spontant ryggpass, lite triceps på det igår, vilket fungerade jättefint. Värmde upp ganska rejält eftersom jag nyligen haft överansträngninar i armarna och så självklart höften. Men jag använder inte den så himla mycket då jag kör överkropp, så det blir väl ganska mycket fokus på det närmsta månaden. Nåväl, jag är ganska nöjd trots min situation. Sthlms-resan kommer olägligt vad gäller skolarbete men nu har jag redan tackat ja så då är det bara bita tag i läppen och hålla ut. Om någon skulle sakna mig är jag tillbaka på fredagkväll. 

Inga kommentarer: