29.1.13

här kommer ljuset

Tisdag och detta är vanligtvis min vilodag, men eftersom jag ska vara hårmodell i morgon och kommer vara borta hela dagen så kör jag vilodag då istället. Träningen flyter på bra och jag har gått ner 2,5 kg på två veckor! Det överflödiga jag vill bli av med börjar sakta men säkert försvinna, snart är det dags att börja bygga på riktigt. Jag skulle vilja ha mer bilder från gymmet på mig, men eftersom jag tränar ensam än så länge blir det ganska svårt. Det skulle vara roligt att se resultaten på ett sådant sätt också. Men även det kommer väl en dag för. 

Sitter för tillfället i skolan och försöker få klart min stora hög med uppgifter. Den minskar alldeles för långsamt men det är helt sjukt mycket just nu, inte bara med alla uppgifter, alla nedskärningar av lärare och hur rektorer slarvar. Vi går ut till sommaren och har verkligen inte tid för saker som detta, för vi kan inte spara till nästa år. Vi ska ju faktiskt bli helt klara nu. Det är tufft, men det ska gå! Jag hämtade min studentmössa förra veckan och det var verkligen en liten ljusglimt i min annars så förfärliga vardag. Har i princip bott på gymmet och hos min vän Emilia, det är jobbigt att vara hemma när så mycket händer i mitt liv. Men jag mår bra ändå, tror jag. Det går bra, och jag är nöjd över vad jag hittills åstadkommit.


Inga kommentarer: