3.2.13

Välkommen februari

Ännu en träningsvecka har sprungit förbi och även en ny månad är välkomnad. Bra träningsvecka och ser fram emot nästa. Om jag skulle må så bra som jag gör ikväll skulle mitt liv vara en dans på röda rosor, jag är så himla pepp på livet. Skolan är ett undantag och det går definitivt inte bra för mig på den biten, och det allra värsta är att jag inte kunde bry mig mindre. 
I kväll bokade jag och syrran en weekend till Stockholm 1-3 mars. Jag längtar så jag spricker, att få komma bort, även fast det inte är långt. Och att jag gör det med min syster, nae, för bra för att vara sant just nu... Att någonting så litet kan göra en så himla glad. En bra sak jag faktiskt kan säga om mig är att jag uppskattar minsta lilla någon gör för mig/med mig. Mig är lätt att imponera på om man säger så... Haha.

Nedan får ni se det jag nu slipper skriva om. Haft en fruktig vecka och har även fyllt på "träningsskafferiet" och garderoben Det är februari, starkare mål och större motivation. Ny träningsmånad, bättre blir det inte.


Finns ju även på Instagram som Lpjessica, där jag uppdaterat omkring en gång per dag. Följ vetja.

Inga kommentarer: