29.4.12

Weekend

Vad gäller bloggen så är jag medveten om hur inaktiv jag varit den senaste tiden. Jag spenderar inte mycket tid hemma eller i lugn och ro överhuvudtaget. Därför får detta, som jag egentligen tycker väldigt mycket om att göra, lida. Förutom träningen, som jag nästa inlägg tänkte ta upp lite mer om, har jag hunnit med en hel del grabbhäng, fest (utan alkohol för min del såklart) lunch med min bff och granne, köpt en longboard och ett par dösnygga shorts, njutit av fantastiskt vårväder, andats in en sådan frisk luft att mina lungor renats så pass mycket att de känns som nya, typ. Jag har haft en fin helg. Imorgon är det valborg och är därför lediga på tisdag. Jag ska njuta. Våren är det bästa jag vet, mest på grund av den friska luften jag saknar så mycket på sommaren. Snön försvinner och nu är det dags för ett premiäråk med min longboard.


2 kommentarer:

Anonym sa...

åh, jag är på jakt efter en longboard!
vart köpte du din? :)

Jessica sa...

Jag köpte min på Stadium! :D där finns det några som inte är så dyra. Dock har jag hört att om man ska köpa longboard ska den kosta minst 1500 för att den ska vara bra :) Min kostade 1100 från början, men jag köpte den för 600, den var på rea. Så jag rekomenderar en lite dyrare :D