25.4.12

Produktiv

Helt otroligt vilken produktiv dag jag haft. Slutade som vanligt vid lunch (fick otroligt mycket gjort i skolan också) då jag knatade till Hassler och bokade tid för att ta bort min leverfläck i nacken, gick vidare till banken för några ärenden, sökt tre jobb i stan, hann njuta av Luleås fantastiska vårväder med G, kom hem och åt middag, tog bussen till Inpuls där jag körde PSI som i vanlig ordning och här sitter jag nu. Tro det eller ej så tänkte jag ta tag i lite plugg, framför allt repetera inför morgondagens HLR-prov på idrotten. 

Jisses vad långdraget, tråkigt, helt patetiskt inlägg egentligen. Vad hände med min entusiasm till att skriva om sådant som får folk att fundera och känna efter lite extra? Jag har inte allt för mycket att ta upp nu för tiden då det flyter på ganska bra, om inte annat så har jag inte tid att fundera på sådana saker. Det tar upp nog mycket tid av min övriga fritid att fundera över sådant. Jag har väl sedan min period då jag öppnade upp mig totalt börja stänga in saker och ting helt och hållet också. Vissa saker känns inte värt att prata om då det inte resulterar i någon skillnad till det bra hållet. Det mesta handlar bara om mig nu för tiden, både på gott och ont. Det är jag, ensam i min lilla bubbla. Här trivs jag bra just nu. Men jag hoppas i varje fall att ni mår bra och att ni, som jag, än inte ger upp. Det finns alldeles för mycket att uppleva just nu. 


Inga kommentarer: