5.4.12

Påsklov var det

Jag ber om ursäkt för mitt lite halvbögiga inlägg nedan. Jag inser såhär i efterhand att det kan ha varit lite olämpligt skrivet, jag kom som ändå inte fram till någonting och jag fick ingen poäng skriven. Men det kanske är lika bra, att ordbajsa lite sådär ibland. Det kan väl vara okej även det. 

Påsklov var det, ja. Det fick vi idag och firar in det med G och en vilodag (halvt, har haft idrott på skolan). Igår fick jag efter två hela veckor äntligen vara med min BFF Jonathan igen. Blev spöad i både COD och FIFA, men det var kanske lika bra... Hade väl varit pinsamt för honom annars. Gud vad jag småskriver nu känner jag. Men jag vill som bara komma fram till att allt rullat på fint trots allt. Tänker på Ella varje dag, både på gott och ont. Jag försöker som tidigare sagt leva upp till löftet jag givit henne. Det verkar gå ganska bra, faktiskt. Det är mycket som pågår i mitt huvud, precis som vanligt. Men allt runt omkring det är ju ändå helt okej, så jag trycker undan de känslorna ett tag och fokuserar det jag är bäst på. Skratta, träna och mysa. Älskade påsklov. 


Inga kommentarer: