6.4.12

Långfredag

Allt som har med påsken att göra ser jag rött för. Söndag flera dagar i rad, känns det som. Det resulterade i, som jag nämnt tidigare, att Inpuls har haft stängt. Jag fick därför köra eget och hoppade på en gammal favorit, cykeln. En mil och ett stenhårt benpass senare ser jag fram emot morgondagens träningsvärk. Inget påskägg i världen kan slå den känslan vill jag lova. 

Jag har haft en dålig dag efter det att jag klev ur duschen på eftermiddagen. Varför är ännu oklart, men nedstämd har jag varit. Det är som att mitt psyke inte tillåter mig att vara glad och må bra en längre tid. Insåg väl även att jag kanske inte mår så himla bra som jag fått för mig de senaste veckorna. Men jag skjuter det åt sidan än en gång och fortsätter denna långfredag med G. Imorgon är det påskafton och då vankas promenad med Elin, lunch med Malin och en påskmiddag med familjen. Grillpremiär, jajemän! Sov gott och glad påsk.

Inga kommentarer: