31.3.12

Preparation

Jag förbereder mig både mentalt och praktiskt inför mitt så kallade träningsprojekt. Jag är taggad som bara fan och ser fram emot en hel månad med fokus endast på det jag vill just nu: träna och må bra. Då jag kommer satsa stenhårt på detta var jag idag förbi och köpte mig typ proteinpulver som främst är för återhämtning efter träning. Det var mellan denna (se bilden nedan) och Super Mass jag valde mellan och när det gäller hur jag vill bygga muskler hade Super Mass passat bättre men den skulle jag även gå upp i vikt av vilket jag valde att avstå. Denna passade därför bättre då den är framställd speciellt för tjejer och vad vi vill ha och behöver. Den räcker i ungefär en månad, om man tränar tre gånger i veckan, men lär då bara räcka en halv månad för mig som tränar betydligt mycket mer än så. Med shakern gick kalaset på en summa någonstans mellan tre- och fyrahundra kronor.


Inga kommentarer: