1.3.12

Regular thursday

Jag har hela dagen känt av en del träningsabstinens. Jag hade turen att få sitta hundvakt så tog med min guldklimp på en lite längre promenad med Jonathan, mest för att trotsa det faktum att jag faktiskt är sjuk, och jag kände verkligen att jag behövde röra på mig. Eftersom jag lyckats lägga mig sjuk blir det ingen träning ikväll heller, men det kanske är lika bra så jag kan spendera hela kvällen ned bäddad framför de tre program jag vanligtvis alltid tittar på dessa torsdagar. Dessutom kan jag träna stenhårt till helgen om jag frisknar till, det gillar vi. Något vi gillar betydligt mindre är hur dåligt jag märker av att jag mår då jag inte har lika mycket för mig helt plötsligt. Nej, nu skakar jag av mig det. Jag orkar inte. Med detta vill jag bjuda på några låtar jag lyssnar mycket på nu (klicka på länkarna för att komma till spotify):

Let Down - Dead by Sunrise
Savin' Me - Nickelback
Letters From the Sky - Civil Twilight

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kan du inte skriva mer om din träning? Om vad du tränar och hur och sånt. :)) Himla peppande!

Jessica sa...

åh, vad kul! Klart jag kan göra :) kanske inte sådär jätte satsigt till en början, men kan säkert få in mer av min träning i bloggen :)