29.2.12

Lika bra

Jag är ruggigt effektiv dessa dagar, har i förmiddags promenerat på isen med Elin och hunnit hem innan min syster tog med mig till stan för lunch, fika och skyltfönstershopping. Det var även då jag kände, nu är det kört, fanfanfan. Jag blev helt plötsligt megahängig, det har jag känt hela veckan att det smugit sig på då jag haft ont i halsen. Detta resulterade i att jag inte fick fara på PSI ikväll för min far, vilket kanske är lika bra. Men får lite sådär abstinens då, så har tjuvtränat lite inne på mitt rum. Ha-ha. Ikväll ska jag till min saknade Anna där jag även spenderar natten. Nu en PN innan middag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hello, i read your blog from time to time and i own a similar one and i was just wondering if you get a lot
of spam comments? If so how do you stop it, any plugin or anything you can advise?
I get so much lately it's driving me crazy so any help is very much appreciated.
Here is my blog - perfumes