6.3.12

Incoherent


källa: weheartit


Jag har insett att min senaste kyss var väldigt otippad och att ingenting är vad det verkar vara. Jag har även lärt mig att det allra mesta blir vad man gör det till och det finns inte mycket jag avskyr mer än när folk snackar skit för att själva verka bättre, då man i själva verket bara framstår som osäker. Hade jag en bästa vän skulle hon/han göra allt för mig, precis som min allra första- Linda. Kärlek är någonting som bara är förjävligt i slutändan, därför är sommaren och hösten år 2010 den bästa tiden i mitt liv hittills. Denna sommar ska jag se Linkin Park och hoppas på att få uppnå det finaste som finns- lycka. En av de värsta känslorna som finns, förutom att förlora en sådan fin vän som Ella, är när man får veta att ens pojkvän varit otrogen och den allra bästa känslan är när man för ovanlighetens skull är nöjd med sig själv eller någonting man åstadkommit. Jag kommer alltid vara jag, och när jag borstar tänderna kan jag inte stå still och jag är väldigt rädd för mörker. När jag vaknar på morgonen sträcker jag på mig och upptäcker redan då, förhoppningsvis, träningsvärk från gårdagen. Jag tänder på tatueringar, vilket är ganska uppenbart vid det här laget. Min iPhone är med mig var jag än går där flera tusen sms ligger som jag sen min första mobil alltid har haft svårt för att radera. Jag älskar sport för att det inte är några konstigheter och det är alla känslor på en gång men inget som är direkt komplicerat. Som allt annat är däremot. Jag vill göra skillnad, hjälpa djur på vilken nivå som helst bara jag får hjälpa till. Harry Potter är min hjälte, efter Linkin Park. En dag ska jag bli min egen hjälte, men först ska jag börja åka longboard, känna riktig frihet och få njuta av den lycka jag en gång kommer känna.

Inga kommentarer: