3.3.12

My father threw me into this world as a winner

Jag gjorde ingenting av det jag skrev att jag skulle göra i torsdag, raka motsatsen faktiskt. Vilket får mig att inse att det är totalt onödigt för mig att någonsin skriva om "kvällens planer" igen, då det oftast aldrig blir som man tänkt sig. Jag skippade hela grejen med att bara ligga hemma i sängen och blev verbalt (fast skriftligt, ni förstår poängen) utdragen för ett spontan biobesök, som förövrigt inte var värt 100 kr. Filmen alltså. Annars var det väl trevligt.

Igår festade jag, mot förmodan. Jag ville hålla mig borta från alkohol under sportlovet, men så fick det inte bli. Men jag hade riktigt trevligt hela kvällen, men insåg när jag gick och la mig alldeles för sent (läs: tidigt på morgonen) att det kanske inte var värt det. Jag hatar ju att sova länge, vilket jag var tvungen att få göra i morse. Vilket leder oss till denna dag, och som jag skrev- tänker inte skriva upp vad jag har för planer för det kommer väl ändå inte bli så. Men nu är det så att jag inte har några planer alls, så det var väl lika bra. Förövrigt skriver jag såhär: F*ck allt som inte har med tillräckligt frisk att göra. Jag. Vill. Träna.


2 kommentarer:

Vidar Joline sa...

Älskar din blogg! Fann den precis och är även helt förälskad i din design, har du gjort den själv?!?

Jessica sa...

sv: Åh, tack så hemskt mycket verkligen!! Jo, designen är min egen. Eller har ju utgått från en mall, använder mig inte av koder någonting :)