7.3.12

Fuckin' bummer

Jag vet inte riktigt var jag ska börja, jag har haft en helvetes onsdag hittills... Det börjar med att jag försover mig en stund och sen tappar jag min assistent, Malin, till fredagens plåtning och Emilia hade inte tid att plugga efter skolan inför morgondagens redovisning. När jag kommer hem inser jag att jag tappat bort mitt gymkort och inte långt därefter bränner jag mig på tummen något så vansinnigt, jag har så sjukt ont, ni anar inte. Det var då även dags att ta vaccinet för livmoderhalscancer som tog riktigt hårt på mig tydligen då jag har så himla ont, då säger sjuksköterskan även att jag kan få feber. Jaha, så nu kanske jag inte kommer kunna träna heller om så skulle vara fallet. Jag är inte less egentligen, jag är bara riktigt nedstämd över allt detta. Jag har en på tok för stor hög med plugg som ska vara klart senast på fredag dessutom, och inte nog med det var jag hos kuratorn idag som självklart fick mig att börja tänka på allt sånt där man kanske önskar man kunde stänga bort en stund. 

Jag har haft en dålig dag, men all denna otur måste ju betyda att någonting gott väntar mig senare. Jag hoppas på god mat i alla fall. Kvällens träning sker nog här hemma då gymkortet är ute och ränner, men det kanske är lika bra då jag förmodligen lär skada mig på någon maskin eller flyga av löpbandet om jag kör mitt pass på gymmet. Men innan dess ska jag kika lite på The Big Bang Theory, älskade TBBT.

Inga kommentarer: