13.2.12

changes

Måndag idag. Vilket man alltid kan tolka som att det är tisdag i morgon, och alla vet nog vad denna tisdag innebär. Alla hjärtans dag. Men det "fenomenet" tar jag itu med i morgon, för idag är en så mycket bättre dag. Jag sitter för tillfället i skolan där jag kommer att ha spenderat 11 långa timmar innan dagens slut och efter dessa 11 timmar ska jag ta mig två timmars träning också- det går bra nu. För mig är detta en speciell måndag, mycket förändringar på gång för min del och endast för min egen skull. När jag tittade mig själv i spegeln igår kväll när jag borstat tänderna sa jag för mig själv, denna gång är det för min skull och ingen annans. Jag log. Jag ler. En vecka i taget nu, allt för att jag ska lyckas med precis det jag har framför mina fötter. Mina ben ska ta mig långt detta år. Men som skrivet- en vecka i taget och nu är det vecka sju.



källa: weheartit

Inga kommentarer: