12.2.12

Sunny day

Att idag få andas in den så friska luften och bländas av solens ljus har jag aldrig tidigare njutit av så mycket som idag. Den sprängande huvudvärken och illamåendet jag hade i överlag lade sig så fort jag tog mitt första andetag ute. Jag har inte varit ute länge, bara en liten stund pga. gårkvällens fest jag var tvungen att städa undan snyggt innan min mor kom hem. Jag hade mina funderingar på att trotsa baksmällan och knyta på mig löparskorna, tills jag kom till insikt att jag har en hel bunt plugg som väntar på mig hemma. Jag brukar vanligtvis sätta träning och hälsa överhuvudtaget framför plugget, men det har jag fått ta igen rejält nu, så jag ska försöka prioritera om så jag slipper välja bort träningen. Annars då? Det var inte så bra igår. Men det är alltid skönt att omges av de människor man tycker om som mest. Nu till den kanske lite roligare biten:






Inga kommentarer: