14.2.12

Valentine's day

För mig betyder alla hjärtans-dag oerhört mycket. Den här dagen har gjort en enorm påverkan i mitt liv och jag kan inte riktigt förklara hur eller varför. De flesta påstår att dagen är överskattad, några flyter som bara med, några bryr sig inte alls och andra spenderar den tillsammans med någon man tycker om. Anledningen till att det detta år är mycket jobbigare och rör mig betydligt mer är därför dagen för min del spenderas ensam, på gymmet. För mig är det första gången på flera flera år. Jag vet varken ut eller in för tillfället, jag skulle nästan kunna skriva att jag får panik över detta. För mig betyder denna dag så himla mycket, men idag är det bara en vanlig tisdag. Inom mig känns det verkligen, det småhugger lite. Men dagen är precis som en vanlig tisdag annars och det hatar jag. Jag hatar det. Idag relaterar jag till denna låt, för första gången någonsin vilket jag aldrig trodde skulle hända. Jag önskar er en fortsatt trevlig dag och kväll, ta hand om er och kramas mycket med de ni tycker om allra mest. 


Inga kommentarer: