4.12.11

Saturday night


Man kan väl säga att jag tog igen fredagkvällen denna lördag. Jag hann med att vara med Malin och Clara, mysa på, prata Peace & Love och massor med annat samtidigt som vi bakade en typ av kladdkaka. Jag stannade inte så jättelänge utan drog vidare till en liten fest där jag fick glömma allt vad den tredje december egentligen innebär, tänkte inte på honom någonting alls nästan. Närmare 01 tog jag bussen med en fin snubbe till Kyrkbyn där en annan fin snubbe befann sig, och vi bestämde oss för att spendera natten där. Det var väldigt länge sedan jag varit vaken så länge på ett bra sätt, inte för att jag inte kunde sova, utan för att jag hade det bra som det var. Kan ha klivit upp alldeles för sent men det gjorde mig absolut ingenting. Vi gick till en pizzeria och åt frukost, inte jag dock, var väl för bakis för att äta kanske? Tss. Där satt vi ett x antal timmar, fast jag låg väl mest över bordet för att jag garvade så mycket (bara jag dock, kan ha varit övertrött och delar möjligtvis inte samma humor som de andra två).

Senare blev jag bjuden på middag från donken av moster, det satt galet fint med tanke på att jag inte hade ätit på över 36 timmar, bara druckit. Kände mig otåligt ofräsh men struntade i det för stunden då allt kändes så jäkla bra, och nu sitter jag här hemma. Jag har renbäddat sängen, plockat undan disken, städat rummet och påbörjat en bok. Zlatans ni vet? Har aldrig läst något liknande, det är som taget ur en blogg. Det är som att dom skrivit direkt ut munnen på honom, men det kan väl vara det som gör den så personlig och bra antar jag? Nu tänkte jag dricka en hel del cocacola och äta ännu mer Cheese Ballz framför Chuck.

Bara tre veckor till julafton. Ingen snö. Äh whatever, då går året snabbare.

Inga kommentarer: