4.12.11

mina två favoritkillar


"When you're feeling down get a dozen roses and stand in the front of a mirror. You'll be looking at the 13 prettiest things in the world." - Mike Shinoda

Detta citat brukar jag tänka på när jag känner mig ful, äcklig eller vilken som helst nedvärderande tanke om mig själv. Fast det bästa citatet från honom måste ju i så fall vara "I love your hair!", vilket han sa till mig personligen i somras. Vilken dröm.
Något jag ångrar idag var att jag aldrig lyssnade på Hugo, killen som höll ordning och reda på Meet & Greets, han sa säkert ett dussintals gånger att vi skulle säga precis allt vi hade på hjärtat för annars skulle vi få ångra det. Han tog som exempel att om vi vill gifta oss med någon utav dem är det bara att knäböja och säga "Please marry me, will you marry me?!" Om det var det man ville ha sagt. Det är såå mycket jag ångrar, för de enda jag riktigt pratade med var Mike och Joseph. Resten kommer jag knappt ihåg. Sen var vi nästan sist i kön också, så dom kände väl sig ganska stressade med tanke på att det gått övertid en halvtimma ungefär. Men jag har lovat mig själv att detta inte var den sista gången jag möter dom personligen. Jag älskar dom så mycket och jag hade väl egentligen nästan all tid i världen på mig att säga det till dom, men när man väl står där... Hjärtstillestånd, typ. Kunde inte gråta för att jag var i sån chock och för att jag mådde så otroligt bra över att få träffa dom på riktigt. Vilken lycka. Vi ses snart igen, grabbar. All min kärlek går till er.

Inga kommentarer: