13.12.11

Pride

Förutom den musik ni gör, som på ett fantastisk sätt hjälper mig och så många andra att komma upp på fötter och faktiskt le, så har ni gjort oss alla så fruktansvärt stolta över ert arbete med resten av världen. Jag kunde inte vara mer stolt över er, ni är fantastiska. Världens bästa killar kan ni se nedan. Fan vad jag älskar er för det ni gör. Det är så synd att jag inte kan berätta det till er, men när jag träffar er nästa gång ska jag på alla möjliga sätt bevisa det för er. Jag är inte den enda. Ni är bäst på alla möjliga sätt och jag tänker göra så att ni aldrig någonsin glömmer bort hur mycket det betyder allt ni gör för vår värld, vår art, vår planet. Ni spelar en otroligt viktig roll för jorden idag, och det är min uppgift att se till att fler får reda på det. Jag delar med mig så mycket jag kan både här och på facebook, och jag bryr mig inte ett piss om hur irriterande folk kan tycka att det är. Allt jag vill är att folk ska få veta. Keep it up. Jag älskar er.

Inga kommentarer: