13.12.11

Lucia

Att jag spontanvakade inatt var inte direkt någon skräll. Jag har på senaste tiden varit explosivt impulsiv, typ. Natten spenderades med Sofia och Joakim tillsammans med ett gäng Red Bull, en hel del godsaker, nostalgimusik från 90-talet och en hel del skratt, sång samt dans. Att vi faktiskt höll oss riktigt pigga hela natten och tog bussen till skolan piggare än någonsin var för mig ett genombrott. Jag hade en fantastisk natt, det var verkligen värt allt kaos. Idag känner jag mig mer bakis än trött och återhämtar mig därför med ett originalmål från Max, tänkte att det skulle sitta jäkligt fint. Just nu har jag sådant flyt, men jag måste tagga ner innan min stress tar död på mig. Men det löser jag, en dag i taget. Fred ut.

Just det. Jag har ett mål innan detta år nått sitt slut- jag ska antingen lära mig shuffla eller dougie. Jag har en tuff månad av träning framför mig känner jag. NU. Fred ut.

Inga kommentarer: