28.12.11

Paprika

Efter förra veckans fight med Nelly.com (alla klänningar jag var påväg att köpa tog slut i storlek precis när jag skulle betala, var så jävla less) så har jag nu klickat hem en nödlösning till nyårsafton. Jag hatar att det är en nödlösning, men jag kände att jag inte kan gå i samma som jag använde förra året så det fick bli denna ni ser nedan. Den är ju ändå ganska snygg? Men då har ni ju inte sett de andra tre som tog slut mitt i allt, en efter en. Jag var riktigt ledsen då jag trodde att jag efter varje gång äntligen hittat, men inte det. Men denna får duga, och jag tror den duger väldigt fint för 314 kr. 

3 kommentarer:

tiniis sa...

åh älskar den :D

Jessica sa...

åh, vad bra!! :')

Amanda fö sa...

Hahhah jag har gjort precis samma.. Fast med en annan klänning från paprika;) haha