17.12.11

Night of my life

wow. Som jag skrev på facebook, jag kan ha upplevt en av de bästa kvällarna i hela mitt liv igårkväll! Jag har haft så djuriskt roligt så det finns inte, jag är fortfarande i extas helt sinnessjukt!! Jag må sitta med en sprängande huvudvärk men det hindrar mig verkligen inte från att tagga om till ännu en kväll. Hela kvällen började med att jag tog bussen till killen på bilden nedan, mycket korv men det gjorde inte mig någonting för dessa killar visade sig göra min kväll mer eller mindre. Vi körde en hårdrocksfest, kan man säga, och med tanke på att inga av mina vänner lyssnar på samma musik som mig så har jag aldrig känt sådan typ gemenskap, sen jag varit och sett Linkin Park såklart. Vi traskade senare vidare till Magasin 3 och steppade upp partymodet ännu ett snäpp och där tar det slut- har inget mer att säga. Jag hade så stört jävla roligt att jag blir helt, knäpp! Nej vet ni vad, det ska krävas mycket för att toppa en natt som denna vill jag lova. Förutom det är det första gången jag blivit bjuden på en drink, i en bar. Ni vet hur det går till, kanske. Riktigt viktigt att nämna, ha-ha. wow säger jag bara...Nu ska jag hoppa in i duschen, käka lite mat, softa lite för att sedan tagga om till en förhoppningsvis lika bra kväll. Men denna gång tar jag med mig min finaste Sofia. Åh vad jag längtar. Fred ut  


1 kommentar:

Moster sa...

Så ska det låta :) Ta hand om dig. Kram från din älsklings moster <3