11.12.11

My December

Helgen börjar lida mot sitt slut nu och jag har haft en megafin helg verkligen. Precis lika fin som de flesta andra jag haft de senaste veckorna. Jag har skrattat mycket, sovit lite, dansat mycket, pratat mycket, gråtit lite och älskat allt och alla jättemycket! De bilder nedan får summera fredagkväll, lördag och söndag. Var även ut en sväng bland alla partypeoples lördagnatt, men ingen bild därifrån inte. Den sista bilden summerar nog hela helgen i helhet, ha-ha. Vad fan jag än gjort i helgen så hoppas jag att det var värt det! Jag hoppas ni har fått ha minst lika kul som mig, för det är helger som denna som jag lever för, verkligen. Fred ut.



P.S: "Remember all the sadness and frustration, and let it go" - Linkin Park

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tänkte bara fråga en sak, kanske inte så relevant just nu. Men som jag förstått när jag kollade på din förra blogg, så har du ett par dr.martens? Du får ursäkta om detta inte stämmer. Skulle iallafall fråga vad du tycker om de? Jag funderar nämligen på att köpa ett par själv. Tacksam för svar! :)

Jessica sa...

Jamen absolut :) Jo det har jag, ett par mörkblåa :D Det är mitt absolut bästa köp hittills i mitt liv, typ. Alla borde ha ett par :')