22.12.11

Dan' före dan' före dopparedan'

Klockan är halv tre och har redan hunnit med så himla mycket. Julhandlat, solat, klätt granen, sorterat papper, duschat och däremellan bara suttit och gjort ingenting! Just nu sitter jag bara här, lyssnar på musik och väntar på besök av morfar. Ikväll styr jag mina Dr. Martens till Malin för ett efterlängtat häng, wie. Längtar redan. Annars är jag vrålhungrig, har ju trots allt klivit upp före fan och har inte ätit sedan frukost. Förresten, har blivit brun ju. Helt stört. Min hud reagerar väldigt mycket efter tre dagar i rad, så vilar nu under julhelgen. Jag brukar oftast inte sola, men det är ju så skönt... Sen tycker jag om när mina fräknar tittar fram. Idag är jag ändå på bra humör, det går väl i vågor för det mesta. Tänker fortfarande på honom hela tiden, ni vet, där i bakhuvudet. Men just nu blickar jag bara mot julafton och jag ser så mycket fram emot det, verkligen! Det är synd att det så fort är över bara... Nåväl, nu ska jag städa undan i mitt rum och tjata på mamma om en tidig middag. God jul. Bilden nedan är såklart på vår egen gran.


1 kommentar:

Moster sa...

Som ska fyllas på med Julklappar :)