22.12.11

Svar till Anonym

Anonym: kan du sluta skriva sånt här? du gör bara bort dig, tänk att han sitter & läser dethär & skrattar åt dig. vill du verkligen ge honom den tillfredställningen?

Asså äru störd i huvudet eller?! Har jag bett dig läsa min jävla blogg eller? Jag är medveten om att han läser, eller nu längre vet jag inte om han läser. Och varför i helvete skulle han sitta och skratta? Shit, vi är mognare än så. Vi är inte tolv år längre, vi är såå mycket mognare än så. och jag säger vi för att jag känner honom, känner honom säkert sju resor bättre än dig. Att du ens vågar kommentera här anonymt? vem fan är du ens??? Shit. Om jag hade varit säker på att han skulle skratta hade jag aldrig skrivit allt det här, för jag tror han läser. Jag är ju för fan inte dum i huvudet?! Sist vi pratade läste han den i alla fall. Asså ååååååh blir så jävla frustrerad! Jag skiter väl i vad han tycker och hur han skrattar, har ju inte direkt trott att jag kommer få honom tillbaka, eller hur? Och snälla, sluta läs min jävla blogg om du inte tycker om det. Så jävla onödigt att ens läsa allt jag skriver om du vill att jag ska sluta. Jag tänker inte sluta, för jag skriver för de som faktiskt varit med om samma sak som kanske vill läsa något dom känner igen sig i, sen skriver jag för min egen skull. ASSÅ KAN DU BARA DRA?! FAN VA ARG JAG BLIR SHIT I HELVETE SÅ ÄR DU ANONYM OCKSÅ.... Nej jag blir inte arg, snarare ledsen över att någon ens kan skriva något sånt där och anonymt. Antingen är du typ fem år, eller så är du feg som en liten bajskorv eller bara rent ut sagt dum i huvudet.

Blir så less över att jag ska behöva ta det här över min jävla blogg... Skulle hellre vela säga det här till dig personligen. För nu måste ju ALLA se vad jag har att säga. För jag bryr mig faktiskt om vad folk kommenterar, och jag är mänsklig och fruktansvärt lätt att göra ledsen. Vilket du just gjorde. Du stampade ner mig, grattis. Jippie. Du förstörde min dag. Shit. korkad måste du ju vara som läser bloggen då du inte ens tycker om det, för tydligen gör du ju inte det

Du saknar folkvett. 

1 kommentar:

en jävligt arg malin sa...

Håller med dig Jessica! Verkligen stört att man liksom ägnar sin tid åt att läsa om man tycker det är onödigt?

Det är bara bra att du skriver detta. Att du får skriva ut dina känslor. Det är ditt liv, din blogg, dina känslor och dina ord. Det är du som bestämmer det är ingen annan. Ta inte åt dig av idioter som inte har något eget liv som måste lägga sig i ditt och försöka göra dig ledsen. Du är inte värd det, du är så mycket mer än så. Du är bäst.