7.12.11

Cosmic

Jag är full av inspiration för alla möjliga grejer just nu. Kläder, fotografering, nyårsafton, resor, festivaler, julklappar, rädda världen och allt annat jäkligt spännande. Jag har en liten bubblande känsla inom mig som bara längtar efter att få ta tag i allt. Om det är något som stör mig så är det min åldersnoja, jag vet inte varför men jag känner mig så extremt stressad över allt vad livet egentligen innebär. Det finns så mycket jag vill göra, helst nyss. Just nu hoppas jag bara på bättre tider till en början, med tanke på mina sömnlösa nätter, min tomma mage och mitt ommöblerade psyke. Men jag måste medge att jag mår ganska bra trots allt. Ser framemot framtiden, om jag kan uttrycka det så. Inte nog med det tänkte jag gå in till en tatueringsstudio imorgon och prata priser och skicklighet. Jag hoppas på det bästa, kanske slutar med att jag bokar en tid? 
Nu hade jag tänkt rulla in mig i en filt och lyssna på riktigt bra musik och bara längta efter jullovet, för vad jag vet så kommer det bli jäkligt fint alltihop. Senare pusslar jag ihop ett inlägg lite mer personligt och djupgående. Så håll utkik om ni är intresserade. Fred ut.

Inga kommentarer: