6.12.11

Nasty Gal

Jag sa till min far häromdagen att detta är allt jag vill ha i julklapp, snälla om det är för mycket gå ihop med alla andra som tänkt ge mig någonting. Jag kände mig aningen desperat, men om jag får ens någon utav dessa så skriker jag av glädje. Jag hade lätt kunnat köpa allt på en gång, men de få pengar som ligger kvar på kortet måste få gå till julklappar till någon annan än mig själv. 
Jag har hur länge jag kan minnas sökt efter de perfekt JC skorna, och jag har inte hittat de på många ställen alls och där de väl finns är det fel färg, fel storlek eller så skickar de inte till Sverige. Nu äntligen har jag funnit dem. Hela kalaset här nedanför går på 1 786 kr. Nu håller jag alla tummar och tår på att min just nu största önskning slår in. 

2 kommentarer:

Anonym sa...

WOW. Är kär i leggingsen! Finns det någon chans att du kan berätta vart de kommer från? :)

Jessica sa...

Absolut! Nastygal.com :D visst är dom snygga? Typ det finaste jag sett.