24.12.11

Christmas eve

Jag somnade gode sent inatt, jag var så övertänd på det faktum att det är julafton idag! Jag sov extra länge som jag tänkt för att slippa vänta på att allt besök ska anlända och på att det ska bli mörkt ute. Jag har fått gröt till frukost och har fått öppna en julklapp, en sminkkurs på MU-store satt så jävla fint vill jag lova. Jag ska försöka hålla mig borta från både Facebook och Twitter, de flesta som uppdaterar där är bara negativa och sprider ingen julglädje alls! Det tänker inte få sänka min stämning, jag älskar jul så himla mycket. Det är över fortare än vad man hinner öppna alla sina julklappar, men det är väl det som är lite av charmen- den varar inte särskilt länge. Nåväl, jag hoppas ni alla har en riktigt trevlig julafton och att ni får många julklappar, kramar och att ni helt enkelt myser ihjäl er under denna kväll! Glöm inte att äta lite mer än vad ni brukar, det är det värt. Och till er som kanske har det jobbigt dessa juletider, jag tänker på er och jag ska tänka på er hela kvällen. Det hugger i hjärtat när jag tänker på hur många det finns där ute som kanske inte har tillräckligt med pengar för att ge sina barn vad de vill ha, eller man kanske har en familj som helt enkelt skiter i julafton trots att barnen älskar det, eller så har man föräldrar som valt fel väg i livet, eller så kanske någon nära har gått bort under denna julhelg tidigare- aldrig kul att fira då. Jag känner en, och jag tänker framför allt på dig och din familj, och du vet vem du är! Från mig, till er alla- ledsen som glad önskar jag er en riktigt god jul. 


2 kommentarer:

Nadja sa...

God jul, hoppas att du har haft en superdag , det är du värd :)
De är verkligen en skönhet, glöm inte bort det. Kram på dig

Jessica sa...

åh, god jul Nadja! Vad glad jag blir, tack så mycket. och detsamma, verkligen! Puss