24.12.11

Bieber fever

Åh, han är ju så himla snygg, söt, sexig, fin, you name it. Får nästan en klump i magen för att han är så otroligt vacker. Tänk att få krypa ner i hans famn, pussa lite på honom. Han verkar ju som en sådan man trvivs hos. Jag blir helt Biebersjuk nu. Jag vet knappt vad jag ska ta mig till, det är ju bara att se på honom?! Jag vet att hans musik drar sig hästlängder ifrån vad jag egentligen lyssnar på. Men han har ju sådan talang, och jag ser verkligen upp till han hårda arbete till den framgång han nu lyckats ta sig till. Han är helt fantastisk, och jag tycker han gör mysig musik- tro det eller ej. Men sen är han ju världens charmtroll och förbannat snygg, som jag tidigare nämnde. Detta är den enda gången jag önskar jag var Selena Gomez, alltså!! Se bara på honom. Jag brukar inte vara den som blir tokig i en kändis för hur han ser ut, har typ aldrig hänt mig. Förutom den period jag var stört förälskad i Daniel Radcliffe. Annars aldrig. Men Justin Bieber, jag älskar honom.

Var kom allt detta stohej ifrån då? Han dök nämligen upp som en hälsning på Bingo Lotto tidigare ikväll, blev helt till mig. Så jag kände att jag var tvungen att skriva av mig lite när jag fick ifrån mig ett litet glädjetjut, haha!


Inga kommentarer: