24.12.11

Fort var det gjort

Nu var det över. Inte allt, men det som har med julafton att göra i alla fall. Vi har haft det lugnt och trevligt, jag har fått många fina klappar och fått kramas med min familj så det räcker och blir över! Just nu känns det lugnt, tänker mycket på honom... För mycket. Men jag tröstar mig själv med att shoppa från Nastygal.com och inte nog med det har jag redan börjat ladda om för mellandagsrean till veckan. En av de bästa medicinerna när man är dumpad, eller är ledsen på andra sätt är shopping. Kanske inte långvarit, men det fungerar för stunden. Jag shoppar väldigt sällan, men det har blivit mycket mer nu på senaste tiden... Mycket mer. Nåväl, jag lever bara en gång trots allt. Jag har njutit av denna kväll, och jag hoppas ni också har gjort det. Jag måste bara sluta deppa så mycket, jag skrattar minst lika mycket som jag deppar dock. Men det är det som gör allting lite jobbigare, det går i sådana fruktansvärt vågor. Väldigt tydliga kontraster om ni förstår vad jag menar? Men nu blickar jag framåt, jag har ju två hela veckor kvar av lov. Wow. Bjuder på två från kvällen. God jul!


Inga kommentarer: