19.3.13

starkare än någonsin

Motiverad och till viss del inspirerad. Jag är fri från förkylningen och febern och idag gör jag comeback. Ett IW-pass följt av Easy Line, som är en väldigt simpel form av cirkelträning, börjar jag med efter idrotten. Vill inte gå ut för hårt så jag blir sjuk igen, det vägrar jag. 
Förutom det tar jag med mig Gustav på Gustafsson & Schyffert i kväll och får förmodligen jobba lite med absen då! Rad 1 och jag hoppas vi blir en del av showen. 

Har otroligt mycket i skolan och jobb på det, har fått prioritera bort träningen igår då jag slutar så sent och hade en inlämning som skulle vara gjord. Det var kanske lika bra så jag fick vila en dag extra, nu borde det vara helt okej för mig att träna som vanligt. 
Gick den där "mini-modevisningen" idag som jag tidigare berättade om. Det gick oerhört fort och jag hann inte ens tänka på att jag var där. Fick bära väldigt sköna träningskläder från Acctive, men kommer inte ihåg märket- aldrig hade jag hört talas om det heller. Nåväl, back to business.

Inga kommentarer: