19.1.13

seven days a week

Det blev en oväntad vilodag igår då jag besökte syrran efter jobbet och spenderade hela kvällen där. Jag har ingen ångest. Körde dubbelt så hårt idag med helkropp + cardioträning. Om ni mot förmodan skulle undra så skriver jag självklart en typ av träningsdagbok, jag känner mig dock inte redo att skriva ut allt jag gör på gymmet här. Men även det är väl ett mål att jag ska kunna göra en dag.

Spenderar resten av lördagen med Denise och Emilia, tänkte först och främst heja fram Emilias innebandylag till en seger. Tvekar inte. Lite lunch på det här! Trevlig helg.


3 kommentarer:

Anonym sa...

Skulle vara grymt kul att få ta del av din träningsdagbok, be strong girl! är de någon som klarar sitt mål är de du, de är jag säker på efter allt jag läst. kram

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Unknown sa...

Grym blogg, man blir extra motiverad när man ser andra som också krigar på med träning! /Joshi