23.1.13

håll om mig

Jag har varit frånvarande pga diverse personliga händelser. Känslomässiga för det mesta. Jag har spendera mycket tid med och hos Emilia, har henne att tacka för mycket. Hon är mitt allt. Skolarbeten upp över öronen och jag kunde inte bry mig mindre. Förr eller senare kommer jag vara tvungen att ta tag i det, men det för mycket annat just nu. 

Träningen flyter på och hade min vilodag igår. I måndags körde jag rygg men med tanke på tiden jag befann mig i gymmet var det självklart fullt. Fick improvisera och lägga in lite mage för att inte stå och stampa i väntan på lediga vikter/maskiner/bänkar/ytor. Ikväll är det jobbigt i själen men jag tar mig tappert till gymmet för ett biceps och triceps-pass. Planerar 20 km på cykel, men vi får se om tiden räcker till, 10 kan jag räkna med åtminstone. Ha en fortsatt trevlig onsdagskväll! 

Inga kommentarer: