16.1.13

produktiiiv

Spenderade natten hos Emilia efter födelsedagsfika hos Jocke och ett senare besök hos Wille. Det var behövligt med en vilodag, tog inte ut mig allt för mycket på idrotten. Nu är det onsdag och nya tag!!
Ett benpass innan långpromenad med Elin står på dagens schema, har även bokat in mig på bodycombat i kväll. Hur bra låter inte detta? Kesomacka och en proteinbomb på det så är jag på g.

Det är mycket som händer i min skalle på vardagen men det gör mig lite mer peppad på träning och hälsa. Jag får nu fokusera på det jag vill fokusera på, eller åtminstone försöka att inte tänka på annat som är jobbigt i vardagen. Det går bra nu och det känns riktigt bra. Mitt sockerberoende börjar med små små framsteg att tyna bort. Det som är värst är att tacka nej när folk frågar, mest för att jag inte vill att de ska tro någonting helt bortom det som är tanken med att inte äta sådant tjafs. Jag mår bättre och det blir bara bättre. Kanske kikar in under kvällen. Ha en bra onsdag, tills vidare!

Inga kommentarer: