16.1.13

I die another day

Känslorna bubblar över och jag väljer att spola bort dom just nu. Fokus, Jessi, FOKUS. 

Körde årets hittills bästa benpass och efter det, som jag tidigare skrev, tog Elin med mig och hunden på en långpromenad. Vi "besteg" mjölkuddsberget, vilket förmodligen var jobbigare än det såg ut. Inte alltid så lätt att plumsa i snö i uppförsbacke. Framför allt inte efter ett benpass kanske, men skönt var det. Fick maten serverad väl hemma och så mycket mer än så var det inte, slängde mig i min alltför stökiga säng och råkade somna så BodyCombat fick tyvärr utebli... Surfacet jag lade på mig när jag vaknade, ni vill inte veta. Hade dessutom råkat somna med benen uppe i kors, så började gråta när jag trodde att jag aldrig mer skulle känna mitt ben typ. Haha, skämt åsido. Nya, starkare tag imorgon!!

(kunde inte hålla mig från vågen och jag har alltså gått ner 0,9 kg sen i fredags och jag har en väldigt otacksam förbränning ska ni veta. Med det skrivet, kommer jag klara mitt mål för januarimånad och inom snar framtid börja gå upp, men denna gång i muskler.) Tack för mig, nu är jag pepp som bara fan. 




Inga kommentarer: