7.1.13

nya möjligheter

2013 har fått en rasande start och 2012 gick förbi oss alldeles för fort men det med glädje. Den större delen av 2012 har bestått av sorg och saknad, men även i mitt fall framgång. Jag har tagit körkort, fyllt 18 år, skaffat jobb, tatuerat mig och det var året jag fann min kärlek till träning och framför allt PSI (och Gurra såklart).

2013 började som 2012 med saknad och sorg men mest bara pga ett datum som påminner en om det som hände 1 januari.
I morgon börjar jag min sista termin på gymnasiet och aldrig har jag haft sådan ångest över en skolstart som nu. Efter allt det som hände i början av 2012 så slackade jag efter i skolan och tappade motivationen helt, inte bara pga det. Jag hade även insett vad jag mest av allt vill göra i livet och det har ingenting med det jag läser i skolan att göra. Jag kommer få kämpa mer än någonsin denna termin för att inte behöva forstätta efter studenten till sommaren. Men det ska jag klara, jag bara måste.

Kommer ni ihåg april 2012? Den där ynka månaden som gav resultat vad gäller hälsa och utseende. På fredag lägger jag i en högre växel och kör på i 100 dagar. Jag vill bygga muskler, jag vill lära mig hur man gör. Om det inte kommer synas kommer jag åtminstone ha lärt mig någonting och styrka är garanterat. Jag har lärt mig, vad gäller mig personligen att planering och förberedelse är A och O för framgång så nu är det bara pang bom.

Come at me vår 2013 för jag kommer rocka skiten ur dig!!

Inga kommentarer: