9.1.13

Hard work 100

Finns absolut ingenting som säger att jag måste vänta till det datum jag satte upp. Finns inga ursäkter, jag tänker inte ha dessa ursäkter. Jag kör idag, slut på tramset. Mitt startdatum för mitt projekt kommer att vara på fredag, men varför inte köra igång redan nu? Jag tränar ju ändå dagligen, varför vänta? För mig är det bara att vara stenhård från början, ser onsdag och torsdag som uppvärmning inför de kommande 100 dagarna av ren vilja och hårt arbete. Planering och förberedelser är bland annat vad som pågår just nu och de två senaste veckorna. Jag vet vad jag ska göra och vad mitt mål är, hur jag gör det ska jag lära mig på vägen. Träningen är målet.

Först ut: BodyCombat 60 min på Inpuls.

Det kan hända att jag bloggar på annan plats när projektet startar, det kan även vara så att jag stannar kvar här. Det återstår att se.

Inga kommentarer: