3.7.12

tredje juni i mitt paradis








Det var molnigare idag, men värmen var densamma. Idag hade vi ju bestämt oss för att besöka ett av mina favoritställen en snabbis. Mer än så skulle vi inte hinna innan utgång då vi även ville sola och bada också. Vi råkade sova lite längre idag, men det gjorde ingenting. Vi hade vårat egna sätt att njuta. Det var ju inte bara mitt paradis vi befann oss i. Det var i ett helt annat land, bara vi (och mamma såklart). Vi hade ingenting annat att tänka på förutom varandra och vad vi gjorde just nu. Finns bara ett paradis, tänkte vi.

Ikväll var det bara vi två. Gårkvällen spenderades med mor och vi gick en lång barrunda för att träffa alla bekanta. Lite alkohol fick förtäras och lika bra var det. Därför ville vi ha en lugn och trevlig kväll för oss själva. En lång promenad hand i hand längs stranden bland annat. Ännu en liten rundtur för att visa var jag trivs bäst. Kvällssolen var fantastisk ikväll, det kommer jag så väl ihåg. Hur solen bländade våra förälskade ögon men hur vi sket fullständigt i det då vi hade varandra. Att kunna gå ute i klänning på kvällen var en dröm, det skulle jag aldrig kunna göra hemma i Sverige. Bara det var ren njutning. Även för Gustav. Han tyckte jag var fin ikväll.

Inga kommentarer: