2.5.12

Spring

Sedan sist jag uppdaterade har jag hunnit faceplanta under mitt första longboardåk och ett skrapsår rikare på vänstra knät på det. Jag känner mig så fruktansvärt orutinerad, men det tar sig. Jag grät i alla fall inte, vilket jag annars är väldigt duktig på då jag får ont. Ha-ha! 

Annars då? Jag känner att jag tagit en liten paus från mitt annars träningsrubbade tänkande och tagit det lugnt. Ikväll kör jag IW med Björn, som jag hört ska vara jävligt bra. Jag måste börja tänka i andra banor än PSI nu när de skärt ned på passen från fem till tre dagar i veckan, för mig. Jag tycker det är dötrist, men det finns inte så mycket jag kan göra åt saken. Det kanske är ödet, nu måste jag fokusera på träningen inför milen lite mer. 

Bortsett från träningen är ju våren här på riktigt just nu. Dumt att jag skriver det då de allra flesta förmodligen redan upplevt det... Men det kändes så värt att nämna då jag njuter till fullo då jag, som jag nämnt tidigare, älskar våren. På fredag är det dessutom bara fyra veckor kvar tills jag går på mitt sista sommarlov. Det om något är sinnessjukt. Annars glassar jag på medieprogrammet med mina fina klasskamrater och skiter fullständigt i de IG-varningar som skickats ut... Skämåsido, jag ska ta tag i dem också.


Inga kommentarer: