3.4.12

Princess of China

Veckan har hittills rullat på bra. Blev utmattad efter gårdagens träningspass, tack vare 20 minuters löpning efter ett intensivt PSI-pass. På tal om träning är jag horless (ursäkta uttrycket) för att det är en äckligt röd helg och Inpuls har därför stängt hela fredag och lördag men även stängt från 15 på torsdag. Jag ville gråta. Detta har skruvat till min vecka totalt men får helt enkelt ta och lösa det. Lite distanslöpning och styrketräning får väl ersätta det jag annars tänkte göra. 

Sitter förresten på fotolektionen och har fått tre timmar på oss att bildbehandla EN bild. Denna lektion på fem timmar är helt klart veckan trögaste, men vi är härdade på media. Bilden nedan var veckans uppgift, porträtt i miljö på någon man ser upp till och/eller tycker om. Det är min fina vän Elin och skulle precis som rubriken lyder kunna vara the princess of China. Tack för att du ställde upp!

Inga kommentarer: