7.4.12

Påskafton

Klockan har precis passerat halv fem och jag har hittills haft en fantastisk lördag. Klev upp tidigt i morse för en löprunda i vårsolen och kom sedan hem och gjorde mig och G en ändå helt okej frukost på mannagrynsgröt. Kort därefter bar det av till staden för en lite längre promenad med Elin och hennes lilla prins, Enzo. Tomatsoppa och focaccia till lunch väntade på östermalm hemma hos min Malin där vi tog igen lite missad tid tillsammans med en kort runda på stan. Jag har just kommit hem och väntar nu på grillad oxfilé och allt vad det nu ska serveras till det. Ikväll har jag planer med en saknad gammal vän som jag känt sedan närmare 12 år tillbaka. Som grädde på hela denna underbara mos slipper jag spendera natten ensam. Bättre kan det nästan inte bli en påskafton som denna.

Nedan följer några bilder från den senaste tiden samt två från dagens promenad och lunch. Glad påsk, än en gång! Jag har det nog ganska bra trots att påsken bara spenderas hemma.


Inga kommentarer: