10.4.12

Bliss


För mycket att göra. Jag är nästan aldrig hemma och uppdaterar därför inte så flitigt. Hela helgen har spenderats med G eller på Inpuls, där jag igår provade på Indoor Walking för första gången. Det kommer bli en favorit på torsdagar från och med nu. Förutom IW-passet fick jag se Notvikens damer kliva upp i ettan, jösses vad spänd jag var alltså. Riktigt roligt för de brudarna kan jag tänka mig! Hejar ju alltid på mina favoriter, Sofia och Emilia. Men nog om det.

Jag får mycket beröm för min motivation till träningen, vilket gör hela grejen så mycket roligare! Jag älskar ju att träna, jag har en omöjlig förälskelse i träning. Finns ingenting som slår kärleken till träning, det kan nog alla som tränar hålla med om. På tal om träning har jag imorgon bokat tid på Killerqueen för en klippning. Äntligen. Jag hade velat spara ut mitt hår igen, men nu när jag tränar så mycket vill jag bara ha bort håret! Det är bara i vägen, speciellt där det ligger och retar i nacken. Jag kommer köra på någonting nytt då jag alldeles för länge har haft frisyren jag har idag. Jag håller tummarna för ett bra resultat. Nu ska jag ta mitt pick och pack ner till min mor innan jag beger mig till dagens träningspass som kommer bestå av en springtur på löpbandet och ett stenhårt bålpass. Lite mer än en vecka har gått denna månad och jag blir mer taggad för varje dag. Heja mig. Heja dig. Hoppas ni haft en bra påsk!

Inga kommentarer: