14.3.12

Som en ledare

Känner ni av det fantastiska vädret? Se upp för småprat men det går inte att undvika i de flesta konversationerna. Jag njuter i vilket fall som helst. Tiden går fort och jag har fullt upp med både träning och plugg. Främst det förstnämnda, jag tror inte plugget tar upp så mycket tid alls faktiskt. Jag kunde inte bry mig mindre. Annars påbörjas en ledarutbildning jag anmält mig till ikväll, som är på sju träffar fram till december. Om det är något man inte kan få för mycket av är det just ledarutbildningar, tror mitt cv endast består av sådana för tillfället. Det är jäkligt lärorikt, roligt och självklart otroligt bra att ha i bagaget. Det ska bli spännande. Känner pressen för att söka jobb, måste göras klart i mars. En jäkla massa måsten nu alltså. Så vuxen osv. Heja mig och min coola bild ovan.

Inga kommentarer: