10.2.12

you and I were made for this

Det finns bara en, bara en som är den sista jag tänker på innan jag somnar och som är den första jag tänker på när jag vaknar. Det finns bara en jag tänker på när jag väljer kläder på morgonen, eller på kvällen. Det finns bara en jag tänker på om jag väljer att ha smink eller om jag väljer att gå utan. Det finns bara en jag tänker på när jag lyckas med någonting eller om jag misslyckas med någonting. Det finns bara en jag tänker på när jag väljer att träna stenhårt eller om jag väljer att inte träna alls. Det finns bara en jag tänker på när jag städar mitt rum och när jag väljer att låta bli. Det finns bara en jag tänker på när jag går till frisören eller om jag väljer att skjuta upp det. Det finns bara en jag tänker på när jag ensam ligger i min säng eller om jag har någon bredvid mig. Det finns bara en jag tänker på varje gång jag äter som ett djur eller de gånger jag inte orkar äta alls. Det finns bara en jag tänker på varje gång jag måste tvätta bort mitt smink, eller de gånger jag bestämmer mig för att jag inte orkar. Det finns bara en jag tänker på när jag borstar mina tänder. Det finns bara en jag tänker på varje gång jag skrattar och när det inte går att skratta alls. Det finns bara en. Bara en. Mer än så är det inte. 


Inga kommentarer: