26.2.12

Till mig

De allra flesta har någon gång känt att en speciell låt är skriven just till dig. Jag själv har aldrig någonsin känt så, men för någon dag sedan kändes det verkligen. Jag har självklart kunnat relatera till låtar, det är nästan omöjligt att inte göra det. Men när jag slog på denna låt för första gången fick jag en sån där obeskrivlig känsla inom mig, nästan lite obehaglig men det kändes bra. Den är till mig. Att jag fick tag i den precis i rätt tid, det är ingen slump tänkte jag. 

Jag har alltid haft en liten diskret crush på Nickelback, de gör otroligt bra musik många gånger. Att jag aldrig tidigare hört den låt jag pratar om förvånar mig, men just därför känns det så bra också. Den heter Lullaby och klicka HÄR för att lyssna på den. Jag mår lite bättre när jag lyssnar på den, allt känns inte lika omöjligt längre.

1 kommentar:

Amanda sa...

Älskar låten! <3