26.2.12

Sunday

Efter att jag tränat igår stod ju volleyboll på schemat, som jag skrev. Ännu en turnering tog vi oss till finalen, men inte längre än så. Även denna gång hade jag jäkligt kul, volleyboll är en härlig sport vill jag lova. Efter det tog jag bussen hem till Jonathan där jag fick köra över honom totalt i fifa, eller hur det nu var... Idag har jag varit och hejat på Amanda i basket och efter det varit och tränat. Jag gjorde bort mig totalt på löpbandet, men mer än så vill jag inte gå in på det. Jag skämdes ihjäl vilket fall som helst. Nu ska jag snart ta mitt pick och pack och spendera resten av sportlovet hos min pappa dit jag ikväll får sällskap av två go'a grabbar för att se på Big Brother's första söndagsfinal. Ja, jag tittar på Big Brother. Jag älskar Big Brother. 

Annars då? Det känns ganska bra. Det är dyster och bittert inom mig, men på ytan kan man väl säga att jag mår bra. Som det ser ut nu verkar det här bli ett lugnt men skönt och jäkligt roligt lov. Så sportigt som möjligt. Längtar inte till skolan alls. Nu ska jag fortsätta packa och kanske dreggla lite över min älskade Rick. Ha en bra söndagkväll! 

källa: weheartit

Inga kommentarer: