24.2.12

Lights

Tog sportlov. Gick till gymmet och gjorde det sämsta träningspasset i mitt liv. Fick ett samtal av kuratorn. Åt god köttsoppa. Fikade och skrattade bort mina bekymmer med Jonathan. Försökte sova utan vidare resultat. Och nu sitter jag här. Det där var min gårdag lite kortfattat. Fa-an vad det är mörka tider nu alltså, det är obegripligt allt som händer...

Idag ska jag och mamma åka och tända ljus och lämna en ros vid platsen där det ska ha hänt, vi båda kände ett behov av det. Efter det ska jag in till stan och försöka hitta på någonting att köpa till min vän Sara som fyllde år igår som vi tänkt firar ikväll med middag. Mer än så är det nog inte. Inte ens Linkin Park får saker och ting att kännas bra. Fan alltså. Det här är inte okej. Räckte det inte? Nu ska jag ner och få i mig lite frukost innan vi beger oss, till er önskar jag ett trevligt sportlov...

källa: weheartit

Inga kommentarer: