23.2.12

Darkness

Det är mörka tider vi lever i. Riktigt mörka. Hur jag ska fortsätta därifrån vet jag inte riktigt. Hela Medieprogrammet sörjer idag och förmodligen en väldigt lång tid framöver. Det vore dumt att skriva att sportlovet kommer lägligt, men jag tror vi alla är lättade över att inte behöva tänka på skolan just nu. Ingen behöver känna någon ångest alls för att skita i allt, vilket resten av veckan dock var helt okej för hela Medieprogrammet. Det fanns ett rum man fick tända ljus för dig, skriva några rader i en bok och titta på saker du gjort hittills från grafen. Det var fint. Aldrig har det varit så tyst. Du fattas, många saknar dig jättemycket. 

Förutom Jesper så tänker jag väldigt mycket på våran Stina som fått ta en rejäl smäll. En obegriplig smäll. Hon är den där tjejen som bryr sig om alla, som alltid gör det bästa av situationen, som är glad hur ont saker och ting än gör. Hon är den som alla blir glad av att vara omkring. Hon är sådär riktigt charmig, man blir som gosig i själen av att vara kring henne. Jag tänker extra mycket på henne idag, för hon behöver verkligen inte det här som hänt. Jag önskar, som väldigt många andra, att det fanns någonting man skulle kunna göra för henne. Hon är för fin, vår fina Stina. 

vänstra bilden är Stinas som jag pysslat om lite, den till höger tog jag idag i "minnesrummet".

5 kommentarer:

Anonym sa...

hur dog han?

Jessica sa...

Det spelar ingen roll. och det var en jäkligt dum fråga att ställa anonymt på en blogg! Tänker inte svara på den därför. Jag är ledsen!

Anonym sa...

Står annars längre ner.

Anonym sa...

håller helt med dig jessica, dum fråga , men , du ska veta att det beror nog inte på hanns förra flickvän.. om det var stina , han har haft ett och annat att gå igen i sina dar, men all kärlek till dig och jag , vi du och alla kommer leva dag för dag med jesper i våra tankar <3

Jessica sa...

Det tror jag inte heller, alltså att det beror på Stina! För jag är medveten om andra saker, som du nämner.
Ja, absolut, varje dag. Ta väl hand om dig <3