18.12.11

Sunday

Just idag älskar jag söndagar, det är så himla skönt att vara helt för sig själv lyssna på musik, dricka något gott och kanske käka lite godis eller något annat som sätter sig runt buken. Bara ligga här och mysa ner sig bland alla kuddar i en tröja vars logotyp symboliserar världens bästa killar som gör världens bästa musik. Stänga in sig i sitt rum helt och sätta på sig sina hörlurar så ingenting annat existerar. Det är när jag lyssnar på dessa världens bästa killar som jag är trygg, allt känns så mycket bättre. Det är som att tyngden på mina axlar lättar och jag kan känna mig lugn. Slippa tänka på alla problem för en stund, bara njuta. Jag känner ingen som förstår sig på mig, när det gäller Linkin Park, men det behövs inte. Så länge jag själv vet om och känner mig trygg är det väl det som räknas? Jag har aldrig förr trott att musik kunde göra så mycket, men den hjälper mig mer än någonting eller någon annan nu för tiden. I mitt fall är det inte bara musiken, utan själva rörelsen de driver. Fan vad bra det känns. Vill bara gråta. Dessa killar är de enda för mig.  



2 kommentarer:

Christoffer sa...

Himla bra band!

(sv: Bra! haha)

Linda sa...

Jag förstår vad du menar!!